Huisregels Covid-19

  • De deur zal voor u worden geopend bij het binnenkomen en het verlaten van het salon. Dit omwille van de hygiëne van deurklinken te kunnen garanderen.
     
  • Gelieve de handen te wassen met water en zeep bij het betreden en verlaten van het kapsalon.
     
  • Er mag maximum 1 klant per 10m² aanwezig zijn in het salon. Ik tel mezelf ook bij in deze berekening, d.w.z dat er max 2 klanten tegelijk in het salon aanwezig mogen zijn.
     
  • Chauffeurs dienen in de auto te wachten. Kinderen mogen door 1 volwassene begeleid worden.
     
  • Iets nodig uit de shop ? Je kan bestellen via de online shop www.theboxhairandbeautybar.be . Je ontvangt een sms zodra je bestelling klaar staat of je kan een private shopping moment reserveren zodat je zelf even kan komen rondsnuffelen
     
  • Tussen iedere klant wordt er 10 minuten gevenitleerd ,ook alle oppervlakken, kappersstoelen, wasbakken, materiaal, toiletruimte en deurklinken worden gereinigd en gedesinfecteerd.

    Er is ook een co2 meter aanwezig om de luchtkwaliteit te controleren.

  • Tijdens uw bezoek staat er aan de kaptafel alcogel ter beschikking, wees vrij om deze onbeperkt te gebruiken.
     
  • Zoals altijd zal er een nieuwe kapmantel en handdoek per klant gebruikt worden.
     
  • Extra’s en magazines zullen tijdelijk niet meer aangeboden worden om de hygiëne te kunnen respecteren. Er blijft wifi beschikbaar dus u kan met uw smartphone of tablet hiervan gebruik maken.
     
  • Het is verplicht een mondmasker te dragen tijdens u bezoek.
     
  • Respecteer de sociale afstand en wacht geduldig tot u binnen geroepen wordt in het salon.
     
  • Indien u uw afspraak niet kan nakomen, gelieve 24 uur op voorhand te annuleren aub. Enkel telefonische annulaties zijn geldig. Bij laattijdige annulatie of het niet nakomen van een afspraak wordt er 50% van de diensten aangerekend bij uw volgende bezoek. (Tenzij bij overmacht,ziekte , covid-19)
     
  • Indien u zichzelf of een familielid niet goed voelt, vraag ik u om de afspraak verplaatsen. Ik vertrouw erop dat iedereen hier eerlijk over zal zijn en niet ziek naar het salon zal komen om toch de kappersbeurt te kunnen laten doorgaan. Ik tracht je zo snel mogelijk verder te helpen bij het verplaatsen van je afspraak.